Thursday, February 18, 2010

Buku Kisah Keluarga Andin Amin

Saya telah mengedarkan  buku kecil, Kisah Keluarga Andin Amin yang saya tulis baru-baru ini kepada kawan-kawan saya  di Malaysia dan keluarga saya di Banjar dan Malaysia yang saya ketahui alamat lengkap mereka.

Buku ini masih ada beberapa naskhah dalam simpanan saya. Jadi kepada kawan-kawan dan keluarga yang belum memperolehinya, dan berminat untuk membacanya, silalah hubungi saya melalui HP (012-9331545) atau emel (el.salleh@gmail.com). Saya akan kirimkan berdasarkan  siapa cepat dia dapat.

1 comment:

Along Firdaus MS said...

salam ziarah kepa tuan, untuk maklumat tuan saya juga berkrturunan banjar dan kini tinggal di tanjong piandang, Perak (parit buntar). Pada asalnya..... keturunan saya berkembang di sungai kluang (pulau pasir hitam, pantai remis, perak).....