Sunday, February 24, 2008

Apa khabar Bapak M.A. Rasjid, J, SH?

Seorang lagi orang Banjar dari Indonesia yang memberi respons terhadap surat saya "mencari keluarga" yang mungkin tersiar dalam akhbar Republika (saya sudah lupa tarikhnya, tapi mungkin pada tahun 1997) ialah Bapak M.A.Rasjid.J, SH dari Jakarta.

Bapak M.A.Rashid J, S.H. bukan saja ada mengirim kartu nama, tetapi juga gambar beliau dan isterinya.

Dalam kartu namanya, yang masih saya simpan dalam album kartu nama, tercatat nama dan alamat beliau seperti berikut:

M.A.Rasjid, J, SH
( Penatar Tingkat 1)

Perumahan Sekretariat Negara RI
Jl.Cempaka Putih Barat XIII No.49,
Jakarta Pusat 10520
DKI KAJARATA INDONESIA

TEl. 422 1978 - 9102708
0811, 146705

Sayang hubungan saya dengan beliau tidak berlanjutan dan terputus begitu sahaja. Saya pun tidak ingat sama ada saya atau beliau yang tidak membalas surat terakhir.

Kini, setelah lebih 10 tahun berlalu, saya tidak tahu adakah beliau masih hidup ataupun sebaliknya. Jika beliau masih hidup dan terbaca blog ini, atau anak beliau yang terbaca blog ini, saya harap mereka tidak keberatan menghubungi saya.

No comments: