Monday, May 5, 2008

Kunjungan orang Malaysia ke Banjar

Saya dimaklumkan pada 2 Jun 2008 nanti ada orang Banjar dari Malaysia yang akan berkunjung ke Banua. Mereka akan melawat Kalsel selama 5 hari 4 malam

Saya berminat juga untuk menyertai lawatan ke Banua secara berkumpulan ini. Akan tetapi, mengingatkan saya baru saja berkunjung ke Banua pada bulan Mac yang lalu, saya rasa biarlah saya pergi pada masa dan kesempatan yang lain.

Memang dalam lawatan saya ke Banua tempoh hari, masih banyak tempat yang belum saya kunjungi dan sebahagian keluarga dan kenalan juga belum dapat saya temui. Akan tetapi, buat masa ini urusan yang lain juga perlu diselesaikan dan dilaksanakan. Jadi biarlah saya ke Banua pada waktu yang lain saja.

Dalam kunjungan yang akan datang barangkali saya akan membuat perancangan yang lebih teliti, supaya saya dapat berjumpa dengan orang-orang yang belum saya temui dan dapat melawat tempat yang belum saya kunjungi

Saya masih merinduimu, Banuaku.

No comments: