Wednesday, November 19, 2008

Mencari anak dan cucu Hajah Sarimbun di Tembilahan

Saya baru saja mengetahui bahawa datuk saya Andin Amin bin Andin Tarif, pendatang dari Banjar yang meninggal dunia di Malaysia beberapa tahun lalu, ada mempunyai seorang sepupu di Tembilahan, Indragiri, bernama Hajah Sarimbun.

Hajah Sarimbun saya kira sudah meninggal dunia. Akan tetapi, dia tentu mempunyai anak dan cucu di Tembilahan.

Nah, adakah sesiapa anak atau cucu Hajah Sarimbun yang terbaca blog saya ini?

Kalau ada, mohon hubungi saya pada ruangan komen di bawah ini, atau boleh juga hubungi melalui telefon dan alamat emel yang berikut:

DR.Mohamed Salleh Lamry
(Mantan dosen Universiti Kebangsaan Malaysia)
Tel. 603-87362542
6012-9331545
Emel: el.salleh@gmail.com

1 comment:

Unknown said...

Salam la Angahnya;
Ulun umpat bajajal jua nah... Ulun ke website nangini sebab sama ai jua mencari cerita mengenai Sarimbun. Cuba lah andika katik:-

http://id.rodovid.org/wk/Orang:162679

Dalam halaman naya ada silisilah si Sarimbun... mungkin urang nang sama atau urang nang lain atau nang sama. Dari info keluarga Ulun si Sarimbun ni nang suami nang badangsanak awan muyang ulun..si Sarimbun ni kada apa kaitan dengan Ulun cuman info keluarga nyambat si suami nang badangsanak awan muyang ulun....wallahuallam..

ma-assalamah

Engr. Mazlan Bin Abdullah Maulana