Sunday, November 29, 2009

Kunjungan ke Banjarmasin

Insyaallah, saya dan rombongan  akan sampai ke Banjarmasin pada 8 Disember 2009 dengan penerbangan petang. Kami menaiki pesawat  Garuda dari Jakarta dan dijadualkan akan sampai pada pukul 4.30.

Telah direncanakan kami akan menginap di Hotel Pesona, Banjarmasin  selama satu malam. Esoknya 9 Disember kami  akan bertolak ke Barabai  dan menginap di sana selama 2 malam. Dijangka kami akan   menginap di Hotel Puspa.

Pada 11 Disember 2009 kami akan kembali ke Banjarmasin dan menginap di Hotel Pesona lagi selama satu malam sebelum berangkat ke Jakarta pada hari esoknya.

Kami ada  acara bebas  ( free atau tidak ada acara khusus) pada sebelah pagi 12 Disember 2009. Jika sempat, saya tentunya akan menggunakan sebahagian masa ini untuk mencari buku di Gramedia dan toko  buku yang lain

Terima kasih kepada semua  kulaan dan kenalan yang sudah membuat temujanji untuk bertemu dengan kami.

3 comments:

Anonymous said...

bape angahnya mun nk kesana,,angaran kewangan.

karawilak said...

rasa kapingin nk kesana.

Andin Salleh said...

Salam,

RM1500 sudah cukup untuk tambang, hotel dan makan ke Banjarmasin, kalau pergi sendiri. Kalau dengan travel agency mungkin lebih mahal sedikit. Kalau naik AirAsia dari KLIA ke Jakarta dan menempah tiket lebih awal, mungkin lebih murah.