Wednesday, March 19, 2008

Harapan yang tidak kesampaian

Ketika berkunjung ke Kalsel dari 10 Mac hingga 15 Mac 2008, saya berharap akan dapat bertemu dengan beberapa orang "kenalan emel" saya, di samping menemui keluarga dan melawat beberapa objek wisata di Kalsel.

Antara orang yang saya harapkan akan dapat saya temui ialah Sdr. Taufik Arbain (dosen Unlam) dan Sdr.Wajidi (staf Balitbangda).

Sayangnya , kerana keterbatasan waktu saya berada di Kalsel, rancangan untuk bertemu dengan "kenalan emel" itu tidak dapat dilaksanakan. Saya tidak mempunyai waktu yang cukup dan sesuai untuk bertemu dengan mereka. Lima hari berada di Kalsel nampaknya tidak cukup untuk memenuhi acara yang saya rancangkan.

Bagaimanapun, saya bersyukur kerana pada malam terakhir saya berada di Kalsel, iaitu malam Sabtu 15 Mac 2008, Ibu Ir. Asmawati , "kenalan lama" saya dan suaminya , telah datang menemui saya dan isteri saya di tempat penginapan kami, di rumah Rektor Unlam, Prof.Rasmadi di Banjarbaru.

Saya senang sekali dapat bertemu dengan beliau, dan mengharapkan hubungan persahabatan dan persaudaraan antara kami akan berkekalan. Kami menunggu kedatangan beliau ke Malaysia pula.

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.